Display-campagnes

Google Display Netwerk:
U kunt Responsieve Display-advertenties maken die zijn ontworpen
voor dynamische remarketingcampagnes.

Interesse? Vragen? Klik hier voor Contact!

Denkt u ook aan Adverteren op Google?

Er zijn veel mogelijkheden op het gebied Google Advertising. Het opzetten kan op verschillende manieren, zo heb je zoek, display, shopping, video en universele app-campagnes.

Gaat u een AdWords campagne opzetten? Dan moet u altijd goed op de instellingen letten zoals het instellen van: • Netwerken: Netwerken waarop u wilt adverteren • Apparaten: Apparaten waarop u uw advertenties wil weergeven. • Dagbudget: Met Google Ads beheert u uw online advertentiekosten • Locatietargeting: Hierdoor kan een specifieke doelgroep bereikt worden. • Targeting op taal: De advertenties vertoont aan mensen met een Google account in de betreffende taal. • Biedstrategie: De kosten per klik (CPC) voor uw advertenties instellen. • Doelgroepen: Met doelgroep-targeting kunt u nauwkeuriger aangeven wie uw advertenties ziet. • Extensies toevoegen: Met extensies worden uw advertentie uitgebreid met aanvullende informatie. Wilt u het door een expert laten doen? Wij kunnen ook al het werk uit handen nemen. Begin er vandaag nog mee, en vraag een offerte aan.

Meer informatie over de mogelijkheden? Klik op één van de volgende links:

Zoekcampagnes Display-Campagnes Google Shopping

Display-campagnes

Google Display Netwerk:

U kunt Responsieve Display-advertenties maken die zijn ontworpen voor dynamische remarketingcampagnes.

Met Display-advertenties kunt u mensen bereiken die online browsen, YouTube-video’s bekijken, Gmail checken of mobiele apparaten en apps gebruiken.

U kunt:

  • Uw bedrijf promoten
  • Uw merk promoten
  • Productbekendheid genereren
  • Het aantal verkopen verhogen
  • Meer leads genereren

U kunt meerdere koppen en beschrijvingen maken die in uw Responsieve Display-advertenties moeten worden weergegeven.

Een Responsieve Display-advertenties moet minimaal uit de volgende onderdelen bestaan:

  • Korte kop (minimaal 1 of maximaal 5 koppen van 30 tekens of minder).
  • Lange kop (90 tekens of minder).
  • Een beschrijving (minstens 1 of maximaal 5 beschrijvingen).
  • Een bedrijfsnaam. Dit is de naam van uw bedrijf of merk.
  • Een uiteindelijke URL. Dit is de webpagina waar gebruikers naartoe gaan als ze op uw advertentie klikken.

Copyright © Cyle